Háttér búza
Házhoz szállítás: Magyarország teljes területén. 10000 ft-ig bruttó 899 Ft, 10000 és 20000 ft között bruttó 699 Ft !
Ingyenes házhoz szállítás 20.000 Ft-os vásárlás felett! Ingyenes személyes átvételi lehetőség!
* Az 5%-os kedvezmény a már akciós termékekre nem vonatkozik!

VÁSÁRLÓ ADATAINAK MEGADÁSA

1. Személyes adatok

Az alábbi adatokkal később is beléphet és vásárolhat áruházunkban.

2. Szállítási cím

Tipp: Pl a munkahelyi címét is megadhatja, ha ott napközben át tudja venni a megrendelt termék(ek)et.

(nem kötelező kitölteni)

3. Számlázási cím

A számlázási cím megegyezik a fenti szállítási címmel?


4. Általános szerződési feltételek

A rendeléseket minden nap 0.00-tól 24.00-ig fogadjuk.
Előzetes regisztráció nem szükséges.

 

A rendelés menete:

  1. Keresse meg azt a terméket, amelyet meg szeretne rendelni.
  2. A kiválasztott terméket tegye a kosárba. Amennyiben több terméket szeretne rendelni, folytassa a keresést, és a következő terméket is ilyen módon tegye a kosárba.
  3. Ha minden megvan, töltse ki a szállítási és számlázási adatokat.
  4. Véglegesítse a megrendelését az általunk kiküldött e-mailben található aktviváló link segítségével.
  5. A megrendelt termékeket 1-5 munkanap alatt házhoz szállítjuk.

 

A házhoz szállítás

  • Az ország teljes területére házhoz szállítjuk a megrendelt termék(ek)et.
  • A szállítás ingyenes  20.000 Ft felett, más esetben 10000 Ft-ig  bruttó 899 Ft, 10000 és 20000 Ft közötti rendelés esetén bruttó 699 Ft Budapesten és vidéken egyaránt
    amely magában foglalja az utánvétel (300 Ft) költséget is.
  • A házhoz szállítást a TOF, Sprinter vagy saját futárszolgálatunk végzi.
  • Megrendelő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

 

Pick Pack Pontos átvétel

  • Az országban 190 településen, már közel 800 helyen működő Pick Pack Pont bármelyikén átveheti csomagját. házhoz szállítjuk a megrendelt termék(ek)et.
  • Ha a csomag a Pick Pack Pontra érkezik erről SMS-értesítést kap. Ezt követően az átvételre 5 munkanap áll rendelkezésre.
  • A csomagolás és a szállítás ingyenes 20.000 Ft feletti rendelés esetén, más esetben
    bruttó 599 Ft.
  • A Pick Pack Pontra a rendelést követő 1-4 munkanapra érkezik a csomagot.

 

Személyes átvétel:

Személyes átvétel irodánkban (ELŐZETES EGYEZTETÉS UTÁN):

Lehetőség van a megrendelt termékek ingyenes, személyesen történő átvételére is.
Fontos! Irodánk nem üzlet, ezért minden esetben csak az előzetesen egyeztetett időpontban tudjuk átadni a megrendelt termékeket!

Amint csomagját összekészítettük, telefonon vagy e-mail-ben értesítjük erről, és az alábbi időpontokban veheti át:

Átvételi időpontok:

Hétfő-Péntek: 8.30-15.30 -ig

Személyes átvétel helye:

2045, Törökbálint. DEPÓ 3/A

Csak készpénzzel lehet fizetni!

 

Fizetés

  • Utánvét esetén átvételkor készpénzzel fizethet.

 

Ügyfélszolgálat

Ha kérdése van az oldalon található termékekkel illetve a vásárlással kapcsolatban, akkor hívjon minket:

 

hétfő-péntek: 8:30-15:30

06 (70) 775 35 85

 

Pálinkás Zsolt, ügyvezető

 

Üzemeltető

GLC-mentes Kft
Telephely: 2045 Törökbálint, DEPO 3/A
Adószám: 23885444-2-41
Cégjegyzékszám:  01-09-985653
Számlaszám (CIB bank): 10700550-67224742-51100005
Bejegyezve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásába

A csomag átvétele után kérjük, ellenőrizze le a tartalmát. Kérjük, minél hamarabb jelezze ügyfélszolgálatunkon, amennyiben valami hiányzik a csomagból, vagy hibás!

 

Elállás joga

A webáruházba élelmiszereket, tartós élelmiszereket valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékeket kínálunk. Megrendelése során a létrejővő szerződésre vonatkozik a 17/1999. Kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről. Melyben ezen termékkörök  1. § (4) bekezdés a. pontja értelmében kivételt képeznek a 8 munkanapos indoklás nélküli elállás jogának gyakorlása alól.

Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.
(http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor)

 

Távszerződés

A szerződés tárgya a GLC-mentes Kft internetes áruházában található valamennyi termék. Az termékek tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon találja meg.

A megrendelés elküldésével és annak a webáruház e-mail által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.5) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a GLC-mentes Kft, 1173 Budapest, Pesti út 166. I/7., Adószám: 23885444-2-13, mint Eladó, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

Az Eladó köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy az Eladó köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.

Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és az Eladó által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, az Eladó által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat és a szállítás díját készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.

A Vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a Vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást telefonon jelezheti az ügyfélszolgálatunkon telefonon.
Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Fõvárosi Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a GLC-mentes Kft. nem iktatja.

Az Eladó Fenntartja a jogot, a már visszaigazolt, megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

Panaszkezelés

A webáruházunk célja, hogy a megrendeléseket megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a megrendelőnek panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, a panaszát az "Elérhetőségek" menüpontban felsorolt elérhetőségek bármelyikén megteheti. Áruházunk a panaszát, annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamit arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére.

Web Statistics